خانه هوشمند/ ساختمان هوشمند/ زندگی هوشمند

 

سیستم‌های الکتریکال ساختمانی، با تکنولوژی قابل اعتماد آلمانی

خدمـــات تخصصـی سیستم هوشمند و عرضـــه مستقیم تجهیــزات الـکتریـــــکی-تـأسیســـاتی کـمپانی‌هــای Maico ،Gira و Mobotix.
شرکت مهندسی-بازرگانی ژفکــر* با 45 سال سابقه در زمینه تأسیســـات برق، الکترونیک و تهویه آلمــان برای صنعت ساختمـان ایران:
آسایش و ایمنی بیشتر در کنار زیبایی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، حفظ محیط زیست و...

 

*ژَفکَر (Zafkar) واژه‌ای فارسی به معنی شکیبا است.

 

  • Gira
  • MAICO1402
  • 1402.2

ژفـــکر

ژفکر شرکتی خانوادگی است که از بدو شکل‌گیری (1354 شمسی)، در زمینه تأسیسات و تجهیزات الکتریکی ساختمان با تمرکز بر کیفیت‌های برتر فعالیت می‌نماید. هدف ژفکر با سابقه 45 سال نمایندگی انحصاری کمپانی GIRA آلمان، خدمت‌رسانی به مشتریان بلندنظر و آینده‌نگری است که به دنبال استانداردهای بالاتر هستند. این شرکت سیستم‌های نظارت تصویری را با همکاری MOBOTIX آلمان و سیستم‌های تهویه را با همکاری MICO آلمان عرضه می‌کند و در عرصه هوشمندسازی، از سال 2005 میلادی دارای گواهینامه بین‌المللی KNX است. ژفکر در تمامی فعالیت‌هایش، اولویت را به رعایت اصول فنی می‌دهد و با اخذ تأییدیه‌های معتبر، گام‌های بزرگی در اجرای پروژه‌های متمایز برداشته است.


Gira

کمپانی خانوادگی جیرا، با بیش از ۱۱۰ سال سابقه درخشان در آلمان، همواره با معرفی ایده‌های نو و ابداعات بی‌نظیر، نقش خود را به‌عنوان تعریف‌کننده معیارها و استانداردهای جدید در صنعت برق ساختمان حفظ کرده است. ۱۲۰۰ کارمند جیرا با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، به کار گروهی برای تولید تخصصی طیف وسیعی از اجزای برقی ساختمانی با استاندارد آلمان و کیفیتی متمایز می‌پردازند؛ نتیجتاً افزون بر ۴۰۰۰ محصول ظریف و مستحکم شامل انواع کلیدها و پریزها، دربازکن‌های صوتی-تصویری، تجهیزات هوشمندسازی KNX و... با فن‌آوری ماژولار و در انواع طرح‌های معماری عرضه می‌گردد.

 

Maico

کمپانی خانوادگی ﻣﺎﯾﮑﻮ با ﺑﯿﺶ از ۸۵ ﺳﺎل سابقه در آلمان، ﺗﻤﺮﮐﺰ ﮐﺎری ﺧﻮد را ﺑﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ انواع ﻓﻦﻫﺎ و ﺗﺠﻬﯿﺰات ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺗﻬﻮﯾﻪ داﺧﻠﯽ ﻧﻬﺎده اﺳﺖ. اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از ۱۵۰۰ ﻣﺤﺼﻮل، ﺑﯿﺶ از ۲۰۰ ﮐﺎرﻣﻨﺪ و ﺳﺎﯾﺖ در ﺗﻌﺪادی از ﮐﺸﻮرﻫﺎ، ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ اﺳﺖ از شهرت جهانی برخوردار گردد. طیف محصولات عبارتند از هواکش‌های فضاهای کوچک، سیستم‌های تهویه با داکت مشترک، هواکش‌های مخصوص بام، داکتی، سانتریفیوژی، دیاگونال، دیواری، کانالی، ضدانفجار و همچنین سیستم‌های تهویه به همراه بازیابی حرارتی. مایکو با طراحی فوق‌العاده و داشتن استاندارد آلمان، کیفیت متمایز را در صنعت تهویه عرضه می‌نماید.

 

Mobotix

کمپانی موبوتیکس آلمان، به عنوان مبتکر دوربین‌های مستقل تحت‌شبکه، از سال 2000 میلادی تولیداتش را آغاز کرده است. از همان ابتدا، IP Camera‌های موبوتیکس با قابلیت اعتماد برای کارکرد در شرایط مختلف آب و هوایی رونمایی شدند. از اصلی‌ترین ویژگی‌ها، بی‌نیازی آن‌ها از نرم‌افزار و سخت‌افزار جداگانه است؛ چراکه هر کدام از این دوربین‌های PoE به تنهایی یک کامپیوتر Web-based با انواع حسگرها برای تشخیص خودکار رویدادها، تجزیه و تحلیل ویدئوها، اعمال اخطارها و سیستم‌های ذخیره‌سازی حرفه‌ای است. طیف محصولات 6 مگاپیکسلی موبوتیکس حتی شامل دوربین‌های پیشرفته حرارتی، ضدگلوله و همچنین سیستم‌های Access می‌گردد.

 

خدمات ژفکر

خدمات ژفکر

در زمینه خدمات، ژفکر متعهد است که با کلاس محصولات Made in Germany فعالیت نماید؛ لذا عمده سرمایه خود را اختصاص داده است به جذب و پرورش نیروهایی که تمامی جزئیات را به صورت حرفه‌ای و با صداقت منظور نمایند. متخصصین ژفکر موظفند که با دقت و تلاش بی‌وقفه در استفاده از فن‌آوری‌های روز، نسبت به کسب رضایت طرف‌های داخلی و خارجی و حفظ اعتبار شرکت کوشا بوده، بهترین بازدهی را با رعایت اصول مدیریت پروژه، و طی فرآیندی گروهی با حداقل خطا و حداکثر سرعت ارائه نمایند. این خدمات از بررسی فنی پروژه و تهیه پیشنهاد شروع می‌شود، تأمین و راه‌اندازی را شامل می‌گردد و تا آموزش و پشتیبانی ادامه می‌یابد.

 

هوشمند‌سازی ساختمان

هوشمند‌سازی ساختمان

تمامی اجزای برقی ساختمان نظیر چراغ‌ها، سیستم‌های سرمایش/گرمایش، هواکش‌ها، پرده‌های برقی، سیستم‌های صوتی، لوازم خانگی... تا دوربین‌ها، سیستم‌های حفاظتی، تأسیسات پارکینگ‌ها و مشاعات، سیستم‌های مکانیکال موتورخانه، محوطه و... این قابلیت را دارند که در یک شبکه هوشمند قرار گیرند؛ یعنی به صورت هماهنگ، عملکردهایی متناسب با شرایط را - با انواع سناریوهای کنترلی و نظارتی از دور و نزدیک - انجام دهند. این سرمایه‌گذاری برای افزایش آسایش و زیبایی، ایمنی و امنیت، بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست توصیه می‌گردد. 


راه‌کارهای مدرن ما

راهکارهای مدرن ما


مشاهده وضعیت مصرف انرژی در خانه هوشمند

ایستگاه نمایشگر رادیویی جیرا، در خانه هوشمند شما اطلاعات هواشناسی و اطلاعات میزان مصرف برق و گاز را به‌صورت بی‌سیم (رادیویی) از حسگرهای مختلف دریافت نموده و نمایش می‌دهد. این سیستم، برای نخستین‌بار متناسب با طرح قاب کلید و پریزهای جیرا عرضه شده است.

صرفه‌جویی خودکار در خانه هوشمند

با ابزارهایی نسبتاً ساده میزان قابل توجهی انرژی در خانه هوشمند / ساختمان هوشمند می‌تواند ذخیره گردد و آسایش بیشتری نصیب شما شود. یک کلید خودکار به سرعت قابل نصب است، با ورود به اتاق‌ها و یا محوطه، چراغ‌ها روشن و با خروج شما خاموش می‌شوند.

راهکارهای خانه هوشمند برای زمستان

در عصر خانه‌های هوشمند و با وجود سیستم هوشمند ساختمان، گرمایش به طور موثرتری کنترل می‌شود. راه‌حل‌های مقرون به صرفه موجود، مانند ترموستات که می‌توانند از طریق تلفن هوشمند شما کنترل شوند، راحتی و صرفه‌جویی بالقوه‌ای را در یک خانه هوشمند ارائه می‌دهند.

ایجاد سناریوهای نوری در خانه هوشمند

یکی از مزایای تجهیزات هوشمند، وجود پلاک یا لیبل‌های راهنماست که کاربری رادر خانه هوشمند آسان می‌نماید. معمولاً برای انجام این مهم از علائم گرافیکی استفاده شده و ممکن است با توجه به درخواست بهره‌­برداران، علائم دیگری هم پیشنهاد گردند که البته باید کاملاً واضح باشند.

خانه هوشمند، ساختمان هوشمند، زندگی هوشمند

 

شـرکت مهندسـی- بازرگانی ژفــــکر
بـا 45 ســـــــــــال ســـــــابـقه

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان
تـأسیســات و تجهـیزات الکتریـکی

 


 
عرضه مستقیم تجهیزات الکتریکی و خدمات تأسیساتی            www.jafkar.com 
تحت لیسـانس کمپـانی‌هــای Maico ،Gira و این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید           Mobotix

نشانی دفتر: تهران، بزرگراه صدر، خروجی کاوه جنوب، بن‌بست نصر، پ ۳، واحد ۱
تلفن: ۲۲۰۰۲۴۳۵   |   نمابر: ۲۲۶۲۲۴۳۵   |  پیامک/ ارتباط مجازی: ۰۹۱۰۸۹۴۰۳۳۵

                 

      

English                                                   رحمت خدا بر کسی که وقتی کاری می‌کند، عالی انجامش دهد.

                                                              الّلهُــمَّ صَـلِّ عَلـی مُحَمَّـــد وَآلِ مُحَمَّــــد وَ عَجِّــل فَرَجَهُـــم

      Gira     Maico    Mobotix